Zakupy na raty


Jak kupić na raty?
1. Przymierzasz się do zakupu na raty
Możesz obliczyć wysokość rat w Symulatorze rat, po włożeniu produktów do koszyka (w koszyku w metodach płatności pod opcją eRaty Santander Consumer Bank znajduje się Symulator rat) lub korzystając z poniższego linku:

2. Wybierz towar i złóż wniosek ratalny
Umieść przedmioty w koszyku (o łącznej wartości powyżej 100 zł) oraz zakończ zakupy wypełniając wszystkie pola oraz przechodząc do metod płatności. Następnie wybierz formę płatności jako eRaty Santander Consumer Bank. Złóż zamówienie, a otrzymasz od nas link aktywacyjny do wniosku oraz wszelką pomoc przy jego wypełnieniu.

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

3. Zapoznaj się i poznaj warunki umowy o kredyt
W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

4. Potwierdź swoją tożsamość
Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
poprzez przelew 1zł:
Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.
Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut. Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.
lub
w obecności pracownika firmy kurierskiej:

Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku. Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.

5. Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje nas o możliwości wydania zamówionego towaru. Skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisane są w Regulaminie naszego sklepu oraz przy niektórych produktach.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora)

WIĘCEJ INFORMACJI NA SANTANDER CONSUMER BANK:

Pracownia Artstyczna Samograj Agnieszka Jackowiak poprzez sklep internetowy www.hobby-welna.pl występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem www.hobby-welna.pl.

Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl

 

Klikając “Zgoda” akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na twoim urządzeniu. Kliknięcie “Odmowa” oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.